مطالب مفید درباره قشم

قشم ملک

قشم ، جزیره ای ایرانی که از قواعد خود پیروی می کند

قشم ، جزیره ای ایرانی که از قواعد خود پیروی می کند

نگین خاورمیانه در نقش سانفرانسیسکو امریکا

اگه به نقشه ی ایران و متعلقات اون مسلط باشین، به خوبی می دونین در گذرگاه بین دریای عمان و خلیج فارس، یا همون تنگه ی هرمز، با کمی فاصله، یه جزیره ی محشر دوستداره بچسبه به ایران، ولی آب دریا بین این دو خشکی فاصله انداخته. برای اولین بار قرار بوده سال 1351 قشم رو به طور زمینی با یه پل متصل کنن به خاک وطن ولی به هر دلیلی نشده. جالب اینکه، این روزها دوباره اجرای طرح سر زبون ها افتاده و اجازه بدین اینجوری بگیم، دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نه.

قشم پا جای پای سانفرانسیسکو می گذارد

بعد از اجرای طرح های عمرانی عظیم، اولین چیزی که تغییر می کنه، قیمت مسکن و زمین و املاکه. در نتیجه، قبل از اینکه ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایین، در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارین، توصیه می کنیم گریزی بزنین به قشم و دنبال ویلا، مغازه، خونه یا هر چیزی که به پولتون می خوره باشین. با این کار با یک تیر دو نشون می زنین، اول اینکه تو این روزهای پر تورم ارزش سرمایه رو حفظ می کنین و مهم تر از اون اینکه، پولتون رو به جایی می برین که تو آینده ای نه چندان دور، رشد چند برابری نسبت به سایر نقاط ایران داره.

وبسایت یک مشاور یک وبسایت عالی و کامل جهت سرمایه گذاری در جزیره زیبای قشم است که ما آنرا به شما پیشنهاد میکنیم.

چرا باید در قشم سرمایه گذاری کنیم؟

سال 1937 امریکایی ها با پل معروف گلدن گیت (Golden Gate Bridge)، سانفرانسیسکو رو دوخت کردن به شمال کالیفرنیا، نیازی به گفتن نیست که این پل، چه درخششی داد به جامعه ی امریکایی و چه تحولی تو سانفرانسیسکو ایجاد کرد، حتی اگه به اون دیار نرفته باشیم، تصویر پایین تا حالا به چشممون خورده.

بسیار خب، دلیل اولی که توصیه می کنیم سرمایه رو به قشم ببرین و ملک و املاک بخرین، اینه که فکر می کنیم تحولات ایران به شکلی پیش می ره که احتمال احداث پل (قراره اسمش “پل خلیج فارس” باشه) و تبدیل شدن این جزیره به گل سرسبد اقتصادی ایران زیاده. سایت یک قشم سامانه ای جامع و کامل جهت ارایه راهنمایی های متنوع به علاقمندان سرمایه گذاری در جزیره قشم.

اما روی گمانه زنی که نمی شه خیلی زیاد حساب باز کرد، در نتیجه، هرچند که خودتون بهتر از ما می دونین، اما نگاهی داریم به مزیت های فوق العاده ی جزیره ی قشم، که هر کدوم می تونن بالفعل سرمایه ی شما رو چند برابر کنن.

  • واردات ایران از جزیره قشم صورت می گیره.
  • پروازهای بین المللی بین شرق و غرب دنیا بر فراز آسمان این جزیره جریان داره.
  • نفت و گاز و غیره که نیازی به توضیح نداره.
  • هنوز جزیره بکر مونده و قیمت ها خیلی بالا نیست.
  • منطقه صنعتی قشم، محلی خوب برای سرمایه گذاریست.
  • محل

اگر تمایل به سرمایه گذاری و خرید ملک و زمین و ویلا و آپارتمان در جزیره قشم را دارید حتما به وبسایت یک قشم سر بزنید… https://1qeshm.ir

 

درباره شهرک گلایل قشم

سوغات جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *